Oldalak

2011. október 14.

Reform magyaros pizzagolyók

Még tartozom a fahéjas csiga receptjével....mivel most a pizzagolyókat sütök éppen, inkább azt osztanám meg először:) Nem a hagyományos pizzagolyó, inkább pizzagombóc:)))

Kenyérsütőben dagasztottam meg a tésztát, nem mértem mennyiségeket, de ez egy elég jól bevált recept:

Hozzávalók:
  • 1/2 kg liszt (én graham liszt + CH szegény kenyérliszt + rétesliszt keverékét használtam)
  • 1 bögre langyos víz
  • 1/2 cs élesztő
  • 2 kk só
  • 1 kk fruktóz
  • kevés olíva olaj
  • töltelékhez: 1 kockára vágott lilahagyma, 10 dkg sajt, kis db kolbász karikákra vágva

Kenyérsütőben nem szoktam felfuttatni az élesztőt, de ha szeretnénk, langyos, cukros vízbe morzsolhatjuk és úgy adjuk hozzá a liszthez. 

Miután megkelt a tészta, kis darabokat tépkedtem belőle és minden egyes golyót 1 szelet kolbásszal, kis darab sajttal, kockára vágott lilahagymával töltöttem meg. Olíva olajjal megkent tepsibe raktam őket, a gombócokat is vékonyan megkentem olívával, majd magyaros fűszerkeverékkel enyhén megszórtam. A fűszerkeveréket házilag készült, a receptet itt találod.

Így készül:
Sütés előtt:



Fokhagymás, tejfölös mártogató illik hozzá a legjobban. MM liszttel készítve update 1-es kódot kap!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls