Oldalak

2011. október 14.

Szoptatni betegen

Ahogy jött a hideg front, úgy lettem beteg.......de még mennyire! Komolyan, soha életemben nem voltam 38 fok felett, most meg 39,3-ra is felment a lázam. Miért is ne most, hiszen szoptatok, van még egy iskolás fiam is, akit már túlaggódva óvok mindentől, ne legyen beteg, nehogy hiányozzon az iskolából...jó, az ovisom se legyen beteg, mert ha hiányzik, akkor itthon van, ha itthon van, akkor folyamatosan a baba mellett, nem érti meg, hogy nem kéne körbenyalni. 

Persze az ovis kezdte, így "költözött" a mamához....aztán jöttem én, természetesen nem úsztam meg. Mivel sem az Algopyrin, sem a Panadol nem vitte le a lázam, kénytelen voltam elmenni az ügyeletre. Ittam hársfateát, kamilla teát, már hideg vizes ruhával is körbetekertem magam, akkor sem ment le 38 fok alá....szóval ügyelet. Ajaj, ha én ilyen orvos leszek, már most felkötöm magam! Először is, hogy miért vettem be Panadolt. Mondom, miért ne? A kórházban is ezt adták, én is úgy tudom, kevésbé rossz, mint az Algopyrin. Szerinte viszont kizárólag csak Algopyrint szedhet egy szoptatós anya és 38 felett ne merjek szoptatni. Miért is? Erre nem kaptam választ. Én bizony szoptattam! Úgy nézett rám a dokinő, mint egy darab sz.rra. Belenézett a torkomba, hogy úúúú ez gennyes mandulagyulladás, miért nem mondtam, hogy fáj. Talán azért, mert nem fáj. Hogyhogy nem fáj? Na erre én néztem már nagyon csúnyán. Kérdezte, hogy most éppen milyen magas a lázam, még jó, hogy vittem magammal lázmérőt, a váróteremben mértem meg, otthon, indulás előtt 38 voltam, a váróban már 38,6. Kaptam egy Algopyrin injekciót, majd antibiotikumot írt receptre. 

Mire elértünk a férjemmel a gyógyszertárhoz, már 39,3 voltam! Otthon hiába vetkőztem bugyira, hiába tekertem magam vizes ruhába, nem mozdult 39 alá. Elegem lett, éjjel, még az utolsó etetés után bevettem egy Panadolt -amit a doktornő szerint tilos bevenni- és jéééééé, az ébredési hőm 37 alatt volt! Az igaz, háromszor cseréltem hálóruhát, mert csavarni lehetett belőle a vizet, de láz nélkül ébredtem! És ami a legfontosabb, a kislányom nem lett beteg, ugyanis szoptattam végig, az anyatejen keresztül megkapta az ellenanyagot. A hasa sem fájt a melegebb tejtől, gondolom az íze sem változott meg, mert szépen evett. Akkor miért hagytam volna abba a szoptatást??? Adtam volna neki tápszert? Még cumisüveget sem látott szegénykém. A tápszernek nem lett volna más íze, nem lett volna kicsit melegebb, ha nem pontosan 37 fokra mikrózom meg?!

Áhhhh, komolyan nem értem, viszont most már utólag csak motiváló tényezőként hat rám a doktornő, ha néha meginog bennem a jövőben, hogy mi lesz, ha nem végzem el az egyetemet......na ilyen nincs. Tuti, hogy orvos leszek! És nem is akármilyen, jó orvos leszek!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls