Oldalak

2011. november 16.

Digitális MakeUp

Azt hiszem ezzel az ingyenesen letölthető programmal jól el lehet játszani. Pár kattintással kijavítható az arcunkon lévő bőrhibák, akár ráncokat simíthatunk, pattanásokat tüntethetünk el könnyedén. Mivel nem igényel különösebb szakmai tudást, nem csak a digitális fotózás szerelmeseinek ajánlom.

Legjobban nekem az tetszik, hogy végre kipróbálhattam milyen lennék zöld szemmel:) Az átalakított képet nem engedte menteni az ingyenes verzió, de kicseleztem, nyomtam egy PrtSc-t a billentyűzeten és bemásoltam (Szerkesztés - Beillesztés) Paint-be, majd mentettem jpg fájlként.


A képre kattintva már le is tölthetjük a programot:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls