Oldalak

2011. november 13.

Scrapbook és miegymás

Régi blogom kinőtte magát, ezért úgy döntöttem, tovább fejlesztem, csinosítom. Szép karikák nőttek a szemem alá, nem tudom, mennyit aludtam az elmúlt két napban. Próbáltam átírni a régi html kódot -anno rengeteget kínlódtam a Minima sablonnal, hogy 3 oszlopos legyen-, de sehogy nem akart összejönni, mindig volt benne 1-2 dolog, ami nem úgy működött, ahogy kéne. (Még jó, hogy itt van anyukám, így a család nem halt éhen....) Addig ügyeskedtem, míg jól el nem rontottam a régi dizájnt is, viszont közben számos új információra bukkantam a világhálón. Így ma hajnalban elhatároztam, új blogot indítok inkább. A régi oldalam természetesen tovább működik, de már csak gasztroblogként.
Miközben próbáltam segítséget keresni a html kód szerkesztéséhez, találtam egy nagyon klassz oldalt, ahonnan ingyenesen letölthető egy Scrapbook program. Mindenképp ajánlom, ha valaki ki szeretné próbálni a szkreppelést! Annyira nem mélyültem bele, viszont már látom, ha lesz több szabadidőm, jól el fogok vele szórakozni:)

A program letölthető a  www.smilebox.com -ról, vagy közvetlenül innen

Aztán próbálkozhatunk ezen az angol nyelvű oldalon, nem csak hasznos információkról olvashatunk, hanem sok szép -már elkészült- képek közül válogathatunk.

Ilyen és ehhez hasonló mintát tölthetünk le ingyenesen: 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls