Oldalak

2012. március 17.

Garnier Color Sensation hajfesték gyöngyházzal és virágolajjal

Tegnap sajnos nem volt nyitva a fodrászkellékes, így kénytelen voltam a DM-ben vásárolni. Nem nagyon szeretem a dobozos festékeket, pláne ha új színt szeretnék kipróbálni. Rézfényű barnát szerettem volna, de nem volt olyan számozású termék, amit be mertem volna vállalni. Így vettem kétfélét és összekevertem.

Nem lett rossz a végeredmény! Tetszik:) Mondjuk sötétebb, mint amire számítottam, no de az alap, amire kentem, az sem volt világos....kikopott az étcsoki, de még sötét volt. Legközelebb azért wellát veszek a kellékesnél:)



A választás az új Garnier festékre esett, választottam 5.0-t (világosbarna) és 6.46-ot (borostyán). A barnából kinyomtam az egészet, a borostyánból a felét. Úgy lett elég a hajamra, hogy a végét be kellett vizeznem. 1000 Ft körül van egy dobozzal, de csak 40 ml a festék+60 ml hozzá az előhívó. 





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls