Oldalak

2012. március 16.

Ma hajat festek :)

Jól kikopott a Loreal Casting étcsoki, a póthajat is leszedtem, így ma irány a fodrászkellékes. Nagyon tetszenek a rezes beütésű barnák...csak ahhoz még kicsit sötét a hajam. Majd meglátom. Tetszik a 6.4, 6.41, 6.74-es árnyalat nagyon. Most tuti nem veszek színezőt, döbbenten tapasztaltam, hogy nagyon durván őszülök!!! OK, eddig is tudtam, hogy vannak ősz hajszálaim, de hogy ennyi???!!! Nyár óta nem nagyon tűnt fel, mert szőke voltam, amióta barna vagyok, gyakran festettem. Most telt el 4 hét, ezért ilyen látványos :( Majd fotózom...

Az igaz, nagymamám ilyenkor már hófehér hajú volt, ahhoz képest jó vagyok.

Hétfői kép, influenzásan...hányás-hasmenés előtt, még a póthaj fent volt :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls