Oldalak

2012. január 15.

Eper és keleti fűszerek ízű rooibos tea

Imádom a  teát, legyen fekete, zöld, sárga vagy fehér!

Szoptatás alatt nem ajánlott kávézni, teázni...de azért van megoldás. Koffeinmentes kávét, illetve rooibos teát iszom rendszeresen. A tejmennyiség növelésére is léteznek teakeverékek, szerencsére nekem most nincs szükségem rájuk, a harmadik babánál ráéreztem a kereslet-kínálat törvényére. Nem hiába vagyok közgazdász:)))) Azért majd később beszámolok egy posztban, milyen bevált módszereim vannak a tejelválasztás fokozására.

Szeretem, amikor a férjem megy el boltba... Nem nézi, mi mennyibe kerül és ha felírom neki egy cetlire, hogy 'tea nekem", akkor bemegy egy bioboltba és megveszi, ami az útjába akad.:)

Kaptam 2 doboz Gárdonyi Teaházas teát, most kóstolom az egyiket, ami "eper és keleti fűszerek ízű" Dél-Afrika kincse. Már az illata is Isteni, na de az íze!!! Mennyei.....mindenkinek ajánlom! Natur iszom, semmi édesítés, a fűszerek kitűnő orgiát teremtenek. Hmmm, mindjárt jobb kedve van az embernek ebben a januári sötét hidegben.

Igazi harmónia jellemzi ezt a teát. A rooibos édeskés, jellegzetes íze kitűnő összhangban van a friss eper,a lágy vanília és a Kelet leismertebb fűszereinek (fahéj, kardamom,szegfűszeg, ánizs) ízével. Valódi unikum minden teát kedvelőnek.

A Rooibos az egyik legkeresettebb és legértékesebb teakülönlegesség világszerte.

Dél-Afrika Cape tartományában honos "vörös bokor" hajtásaiból készül. A naplemente hangulatát idéző vörös színű, dús aromájú, a szervezet számára kedvező összetételű ital. Koffeint nem tartalmaz, ezért kitűnő folyadékpótló gyerekeknek, felnőtteknek egyaránt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls