Oldalak

2012. január 11.

Probiotikum gyermekeknek

Hiába szoptatom Hannát, a fiúk mindenféle betegséget hazahoznak az oviból, iskolából. Kisebbik fiam karácsony előtt lett beteg, megúsztuk antibiotikum nélkül, Stodal szirupot adtam neki köhögésre. Viszont elkerülhetetlen volt, hogy ne csókolja körbe és ne tüsszögjön a kistesóra, így sajnos a lányka is beteg lett. Lázzal kezdtük, majd csúnya hurutos köhögéssel. Antibiotikumot kapott 5 napon keresztül, mellette adtam neki probiotikumot a bélflóra helyreállítására, nevezetesen Bonolact Pro+Kid granulátumot. 5 ml forralt langyos vízben oldottam fel és egy kis fecskendővel adtam a szájába. Kicsit még most is megy a hasa, így adni fogom neki továbbra is, amíg helyre nem áll neki a rendes széklet. Azért délután konzultálok a gyerekorvossal, mit tanácsol, hány napig adjam még neki. 

A probiotikum dobozán ez áll: A Bonolcat pro+kid csecsemők és kisgyermekek élettani sajátosságai figyelembevételével kifejlesztett, 5 féle probiotikus baktériumtörzset tartalmazó speciális - gyógyászati célra szánt - tápszer, melynek fogyasztása károsodott bélflóra (antibiotikum szedése, hasmenéssel járó megbetegedések, korai tápszeres táplálás) esetén javasolt.

Több fórumot is végigolvastam a készítménnyel kapcsolatban, igen jó véleménnyel vannak róla, ezért is döntöttem mellette.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls