Oldalak

2012. február 16.

Ma új hajszínem lesz: Yunsey 6.09

Negyed 6 van, én meg itt...Hanna 4-kor szopizott, nem tudok visszaaludni. A fiúk 1 óra múlva kelnek, úgyhogy már nem is próbálkozom. Ma nem megyek be az egyetemre, viszont tanulni fogok, kicsit le vagyok maradva az anatómiával, tegnap már a 3. agykamrát boncoltuk, jó lenne ha fejlődéstannal, szövettannal is eljutnék ma idáig...

Tegnap vettem hajfestéket, azaz színezőt, már nagyon kikopott a wella 6.77. OK, dobja le a szőke, azért azt gondoltam 3-4 hetet ki fog bírni. Mondtam a kellékes srácnak, ajánljon olcsóbbat, mert a Wella már 3000 Ft emulzióval együtt és 2 hete színeztem kb. Yunseyt vettem, 6.09, a színskálán nagyon szép, sötét mogyoró szőke, ami persze inkább sötétbarna, de olyat is szeretnék. Csak 1000 Ft volt, úgyhogy egy próbát megér. 2,7 % dupla oxi kell hozzá, azaz 60 ml festékhez 120 ml.

Előhívó a színezőhöz:


 A hajfestéken található első szám mindig a színmélységet jelöli:


Tehát az én 6.09-em sötétszőke színmélységű, a 0 natúr tónust jelöl, a 9 pedig mogyorót. Ősz hajat jobban fednek a natúr színek, ezért választottam.


Na de miért is szeretnék sötétebbet? Márti barátnőmtől kaptam 4 sor 50 cm tresszelt hajat, csak sötétebb, mint a sajátom, úgyhogy hozzá kell színeznem. Szombaton orvos gólyabál, pénteken megyek fodrászhoz felvarratni. Már alig várom, nem volt másfél éve póthajam! 

Végezetül egy Yunsey színskála: 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls