Oldalak

2012. február 4.

Sütőtök bundában

A bunda update 1-es kódot kapna, de a sütőtök 2-es, no meg olajban is sült....szóval 2-es kódot kap ez az isteni finomság. A babapatikában bukkantam erre a receptre, kicsit átalakítottam, hogy szénhidrátszegény legyen. Az eredeti recept szerint kell bele 1 ek rum is, nekem az kimaradt, mert nem volt itthon. Az alkohol elpárolog, nyugodtan tehetünk hozzá.




Hozzávalók:

  • 15 db ujjnyi csíkokra vágott sütőtök
  • szegfűszeg, fahéj
  • 1 csipet só
  • 1 ek darált xilit
  • 8 dkg bekevert update MM liszt (eredetileg 10 dkg sima lisztet ír a recept)
  • 1 tojás
  • 1 dl tej
  • 1 narancs reszelt héja

bundázáshoz kis liszt, sütéshez olaj, szóráshoz fahéjas darált xilit

A meghámozott, csíkokra vágott sütőtököt 10 percig főzzük. A főzővízhez teszünk 1 csipet sót, 1 darabka fahéjat, 3 szem szegfűszeget. Ha kész, lecsepegtetjük és CH szegény lisztben forgatjuk bundázás előtt. Van itthon 1 kg bekevert Norbi MM lisztem, én azt használtam. 



A bunda: a tojás sárgáját 1 ek darált xilittel, 1 narancs reszelt héjával, 1 dl tejjel, 8 dkg liszttel simára keverünk, külön edényben kemény habbá verjük a tojás fehérjét. Majd óvatosan a habot beleforgatjuk a sűrű masszába. A lisztben hempergetett sütőtök csíkokat óvatosan bundázzuk, közepes lángon, olajban aranysárgára sütjük. 



Fahéjas darált xilittel forrón tálaljuk.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls