Oldalak

2011. március 17.

Update módszer - nekem is sikerült!

Megtalálod sikertörténetem Rubint Réka oldalán!

Norbinak és Rékának nagyon sokat köszönhetek, rávilágítottak, hogyan élhetek egészségesebben. Életmódot váltottam, 3. kisbabámat várom, jobb formában vagyok, mint valaha.

Az update módszer híveinek, cukorbetegeknek, bio életmód kedvelőinek is bátran ajánlom receptjeimet, akiknek fontos, honnan szerezzük be, milyen alapanyagokból állítjuk össze az asztalon kínált ételeket.

Adnék néhány tippet, mielőtt elhatározod, lefogysz. Ne ész nélkül tedd! Ha eddig megettél 2-3 ezer kalóriát naponta, ne akarj napi ezer alatt enni! A szervezeted megbolondul, anyagcseréd lelassul....hosszú távon nem is lehet tartani az ilyen étrendet, majd mikor visszatérsz a régi kerékvágásba, duplán jönnek fel a kilók. Egyél naponta 5-ször és fokozatosan szoktasd hozzá a szervezetedet a diétás étrendre. Próbálj minél kevesebb szénhidrátot fogyasztani, mozogj hetente legalább 3-szor! Ha eddig nem mozogtál, ne akarj azonnal 40 perces edzést végigcsinálni, mert nem fog sikerülni és hamar feladod. De nem ez a cél! Hanem, hogy ÉLETMÓDOT VÁLTS!

Zsírégetésre
nekem az intervallum edzés vált be (4 perc intenzív ellipszis trénerezés vagy szobabiciklizés, majd 2 perc laza lépcsőzés....hetente minimum 3-szor, először 2*4 perc, majd szépen fokozatosan eljutottam a 10*4 perces edzésekig). Amikor már bírtam a hosszabb edzéseket, vettem kicsi súlyzókat és legalább 20 percig magas ismétlésszámú edzéseket csináltam, a netről néztem gyakorlatokat. Amikor már közel álltam az álomsúlyhoz, erősítettem, szálkásítottam leg magic-cal, Rubint Réka: Add Önmagad! és Bíró Ica Testszépítés 4 dvd -k segítségeivel. Mivel időhiányban szenvedtem, csakis itthon edzettem, így ne legyen kifogás, hogy nincs pénz edzőteremre! Minden ételt magamnak főztem meg, és sikerült 28 kg-ot fogynom. Neked is sikerülni fog!!!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls